Thursday 16 November 2017

Forex notes for cwa final


KILKA SŁÓW O Sanjay Saraf Educational Institute Jesteśmy jednym z pionierów specjalistycznych kursów finansowo-księgowych w Indiach. Nasze 20-letnie doświadczenie w nauczaniu jest wspierane przez silną kadrę, posiadającą wiedzę i doświadczenie doświadczonych asesorów. W SSEI staramy się zapewnić najwyższej jakości edukację dla dokładnego uczenia się i rozumienia tematów. Nasze podstawowe wartości oparte są na 5 podstawowych zasadach: Uczciwość, Wiedza, Wsparcie, Szansa i Wyniki. Z dumą deklarujemy wzrost SSEI w ciągu tych 20 lat, a obecnie nasza obecność jest odczuwalna w ponad stu lokalizacjach pan-Indii. Pokój 301, Nieruchomość Alphanso, 5, Surendra Mohan Ghosh Sarani (Mangoe Lane), Dalhousie Square, Kolkata, WB 700001 GARP Disclaimer. GARP nie promuje, nie promuje, nie kontroluje ani nie gwarantuje dokładności oferowanych przez SSEI informacji związanych z egzaminem GARP, ani nie zatwierdza żadnych stawek zaliczeniowych, o które może ubiegać się osoba przygotowująca się do egzaminu. Ponadto GARP nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek opłaty lub koszty ponoszone przez użytkownika na rzecz SSEI, ani też GARP nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek opłaty lub koszty jakiejkolwiek osoby lub podmiotu świadczącego usługi na rzecz SSEI. ERP, FRM, GARP i Global Association of Risk ProfessionalsTM, ICBRR i FBRTM są znakami towarowymi należącymi do Global Association of Risk Professionals, Inc. Sedgwick CMS Disability Benefits Jestem pracownikiem ATT Mobility w dziale sprzedaży detalicznej. Pracuję w ATT od prawie dwóch lat. Byłem jednym z najlepiej zarabiających sklepów i zaufałem kodami menedżerskimi. W sierpniu ubiegłego roku (2009) spadłem tylnymi schodami do wynajętego domu, w którym mieszkałem i raniłem sobie szyję. Początkowo miałem obolałą szyję i ból głowy. Zacząłem wymiotować następnego dnia w pracy, myślałem, że to dlatego, że byłem na Chantix, próbując rzucić palenie. W miarę upływu czasu ból stawał się coraz gorszy, aż do momentu, gdy było to nie do zniesienia. W niedzielę, 9 sierpnia, pojechałem do izby przyjęć św. Józefa. Kiedy jechałam, byłam sucho falująca i tkająca z powodu bólu, moje prawe oko było zamglone i czułem się, jakby był wyrwany z mojej czaszki, a moja głowa i szyja pękały z bólu. Kiedy przybyłem do St. Josephs, moje ciśnienie krwi wynosiło 161101. Mieli mnie w szyi i w pokoju w ciągu 15 minut. Zostałem wysłany na skanowanie CAT w ciągu kilku minut od przybycia do pokoju. Wyniki badania CAT pokazały krew w moim kręgosłupie i coś, co wydawało się być przepukliną w C5 i C6. Powiedziano mi, że mam pozostać bez pracy i natychmiast zgłosić się do lekarza podstawowej opieki zdrowotnej. Zostałem przepisany lek przeciwbólowy i wysłany do domu. W czasie mojej kontuzji nie uzyskałem jeszcze PCP. Zadzwoniłem do mojego kierownika następnego ranka o 7:30 rano i powiedziałem jej, co się stało. Jej odpowiedzią było, że wybrałeś dla tego wspaniały dzień. The Big Wigs nadchodzą today. rdquo. Spodziewałem się, że będę lepiej i dostałem list do odpoczywania. Zamiast lepszych rzeczy stawało się coraz gorzej. Ból wzrósł, poczułem drętwienie po prawej stronie twarzy i prawego oka, w połączeniu z bólem w oku, i stało się to rozdzierające. Wróciłem do szpitala jeszcze dwa razy w tym tygodniu. Moja mama przyjechała z Georgii, żeby się mną opiekować, a kiedy tam była, przeczytała mój kontrakt z Unią. Powiedziała mi, że mój przełożony podał mi już dane kontaktowe dotyczące krótkoterminowej niepełnosprawności i informacje, które musiałem złożyć. Próbowałem skontaktować się z moim menedżerem. Po tygodniu próby skontaktowania się z moim menedżerem i nie otrzymaniem odpowiedzi. Skontaktowałem się z moim lokalnym przewodniczącym Unii i powiedziałem mu, co się dzieje. Zadzwonił do mojego menedżera i zostawił jej wiadomość głosową. Otrzymałem wiadomość tekstową z numerem telefonu o godzinie 16:00 w sobotę, 15 sierpnia. Nie było żadnych informacji z wiadomością tekstową, tylko numer telefonu. W poniedziałek, 17 sierpnia, zadzwoniłem pod numer, który wysłałem do mnie w poprzedniej soboty. Był to Departament Niepełnosprawnych Zasobów Ludzkich zarządzany przez Sedgwick CMS, firmę zewnętrzną, która zajmowała się roszczeniami z tytułu niepełnosprawności w ATT. Złożyłem wniosek, postępując zgodnie z instrukcjami głosowymi, w tym czasie otrzymałem numer roszczenia. Następnego dnia, 18 sierpnia 2009 roku, rozmawiałem z Keith Adams, pracownikiem ldquomyrdquo ds. Niepełnosprawności. W tym czasie zostałem wysłany mu na faks. Moja matka zabrała mnie do Departamentu Rejestrów Misji Szpitalnych i zapłaciła 25 za 50 stron dokumentacji na płycie CD. W tym czasie moja matka i ja poszliśmy do Kinko, aby przefaksować dokumentację. Powiedziano nam, że kosztowałoby to 75 i że nie mogliby faksować z płyty CD, że musiałem wrócić do domu i wydrukować 50 stron i sprowadzić je z powrotem. Poszedłem do domu i przeszukałem Internet pod kątem opcji e-faksu. Znalazłem firmę e-faksu, która wysyłałaby 100 stron miesięcznie za 10 miesięcznie, a faksy można przesyłać z komputera. Zapisałem się do tego i przesłałem faksem informację, po otrzymaniu potwierdzenia e-mailem, zadzwoniłem do Sedgwicka i potwierdziłem otrzymanie faksu, mój pracownik Case, Keith Adams nie był w domu. Następnego dnia zadzwoniłem do Keitha Adamsa, nie było go w biurze i zostawiłem mu wiadomość. Następnie rozmawiałem z przedstawicielem obsługi klienta, aby jeszcze raz potwierdzić odbiór faksu, a agent potwierdził odbiór faksu. W tym czasie zadzwoniłem do mojego kierownictwa 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 19 i 21 sierpnia. 25 sierpnia spotkałem się z kliniką Mission Trauma o 8:30, a następnie nowy PCP w MAHEC o 10:10 i przejrzał informacje z kliniki szpitala i traumy. 28 sierpnia wróciłem do Misji, aby uzyskać zapisy z mojej wizyty w Klinice Traumy, a następnie do MAHEC dla zapisów z mojego spotkania z nimi i przesłałem je faksem do Keitha Adamsa z Sedgwick. Znów nie było Keitha i zostawiłem mu wiadomość po potwierdzeniu faksu agentem. Powróciłem do MAHEC w czwartek, 3 września, aby kontynuować, 9 września poszedłem na moje pierwsze fizyczne spotkanie terapeutyczne z Care Partners West. W czwartek 10 września wróciłem do Kliniki Traumatycznej, gdy kazano mi przerwać PT i zaplanowano MRI, ponieważ moje objawy były coraz gorsze. W sobotę 12 września poszedłem do szpitala Misji na badanie MRI. Zadzwoniłem do Sedgwicka w czwartek, 17 września, ponieważ jeszcze nie słyszałem o mojej niepełnosprawności. Ponownie nie mogłem skontaktować się z moim kierownikiem spraw, Keithem Adamsem. Tak więc zadzwoniłem następnego dnia, w piątek, 18 września i poinformowano mnie, że odmówiono mi inwalidztwa, ponieważ Sedgwick umówiła się na rozmowę z moim PCP, a ona nie odebrała telefonu i musiała skierować moją sprawę do lekarza który zdecydował, że nie jestem niepełnosprawny. W tym czasie musiałem jeszcze odzyskać wyniki mojego MRI. W piątek, 18 września, zadzwoniłem do mojego PCP i spytałem ją, czy nie odebrała telefonu, ponieważ odmówiono mi go z tego powodu, tylko po to, aby dowiedzieć się, że nie tylko odebrała telefon, ale poinformowała ich (Sedgwick), że nie była zadowolona z formy pytań i że z chęcią w tej chwili sporządzi list stwierdzający fakty dotyczące mojego stanu, tak jak je znali i że w tym czasie nie mogłem wrócić do pracy w oczekiwaniu na wyniki mój MRI. Sedgwick odmówił, mówiąc, że mają dość informacji, i podziękował jej za poświęcony czas. Natychmiast zadzwoniłem do mojego lokalnego przewodniczącego Unii, Curtisa Shew, i poinformowałem go o sytuacji. Powiedziałem mu, że będę w PT o 10:30 rano w poniedziałek, 21 września i że odkąd będę w mieście, muszę z nim porozmawiać. Curtis powiedział mi, żebym zadzwonił do niego po PT i że spotkamy się w poniedziałek około 12:30, a ja przyniosę całą moją dokumentację, którą wysłałem do Sedgwick. Dokumentacja obejmowała 50 stron zapisów szpitalnych, notatki Kliniki Traumy, notatki z mojego PCP i ocenę PT. Siedziałem w samochodzie przez dwie godziny czekając, aż Curtis zadzwoni, nigdy tego nie zrobił. Ja, po dziś dzień, wciąż nic nie słyszałem od niego. Po powrocie do domu dostałem się do internetu i dowiedziałem się, kto był moim przedstawicielem w okręgu i zadzwonił do mojego przedstawiciela dystryktu. Rozmawiałem z jej asystentką, Francine. Dwa razy dziennie dzwoniłem do mojej przewodniczącej okręgowej Unii, Betty Witte, przez pięć kolejnych dni, aby otrzymać przeprosiny od jej asystentki, Francine. W poniedziałek, 28 września, Francine powiedziała mi wreszcie, że Betty Witte poleciła jej, bym wysłał mi e-mailem wszystkie informacje, które miałem o Curtis, i że ona się tym zaopiekuje. Do dziś nie słyszę nic od Betty Witte. 23 września poszłam do biura doktora Ralpha Loomisa w Carolina Spine and Neurosurgery, aby omówić wyniki mojego MRI z jego nagraniem Laurie Stoker. Następnie, na podstawie niewielkich instrukcji od agenta Sedgwicka, złożyłem wniosek o apelację. Po 46 dniach zostałem przywrócony na podstawie informacji zebranych z mojego MRI. Kontynuowałem PT przez 2 tygodnie frac12, w którym to momencie symptomy stały się tak złe, że skontaktowałem się osobiście z doktor Loomis i zaplanowałem wizytę w chirurgii. Miałem operację 12 listopada 2009. Nie miałem przepukliny, miałem roztrzaskany kręg. Musiałem mieć lunetę odłożoną, by szukać fragmentów, dysektomię, implant kości ze zwłokami i tytanową płytkę oraz cztery śruby. Miałem stenozę kręgosłupa i udar nerwowy. Zostałem zwolniony następnego dnia i nie wolno było opuszczać mojego domu z jakiegokolwiek powodu na tydzień ze względu na ryzyko zakażenia. Powiedziano mi, że nie mam chodzić po schodach, nierównym chodniku, a nawet podnosić galona mleka, ponieważ galon mleka waży 7 funtów, a moje ograniczenie wynosiło 5 funtów. Otrzymałem pismo z Sedgwick w tej chwili stwierdzające, że mam do 18 stycznia dostarczenie dalszej dokumentacji, jeśli nadal nie będę mógł wrócić do pracy. 8 grudnia, prawie miesiąc po operacji, wróciłem do biura doktora Loomisa i wykonałem prześwietlenie rentgenowskie i spotkałem się ponownie z PA Laurie Stoker, aby porozmawiać o tym, jaki będzie następny kurs leczenia. Miałem zacząć PT ponownie 17 grudnia i powiedziano mi, że nie powinienem wracać do pracy, dopóki nie ukończyłem fizykoterapii. W dniu 12 stycznia 2017 otrzymałem wiadomość głosową stwierdzającą, że mój pracownik, Keith Adams, rozmawiał z moim lekarzem i powiedział, że mogę wrócić do pracy z zakwaterowaniem i że mam wrócić do pracy w ciągu 24 godzin. Oddzwoniłem i jak zwykle nie było Keitha. Rozmawiałem z agentem, który powiedział mi, że Keith nie rozmawiał z moim lekarzem, ale według notatek z mojej wizyty w dniu 8 grudnia 2009 r. Mogłem wrócić do pracy z zakwaterowaniem poszedłem zapytać agenta, jakie to były kwatery, a ona powiedziała mi, że nie wie. Zapytałem ją, czy mój lekarz powiedział mi, że powinienem mieć je w aktach. Powiedziała, że ​​ich nie mają. Zapytałem ją, jak, jeśli nie wiedzieli, jakie są moje kwatery, jak wiedział mój kierownik sklepu i jak mieliby czas, aby je zdobyć. Nie mogła odpowiedzieć, zwróciłem również jej uwagę, że mam oficjalny dokument podpisany przez Keitha Adamsa, który stwierdził, że został zatwierdzony do 18 stycznia i to jest data, w której dostarczyłem mój neurochirurg i personel PT, i że oni mieli zespół spotykający się następnego dnia i miał przekazać mi notatki i zalecenia w terminie 18-tego i że nie byłbym w stanie ich zdobyć wcześniej. Powiedziała, że ​​tutaj masz 24 godziny, odmówiono mi następnego dnia. 15 stycznia 2017 otrzymałem list z odmową. W piśmie napisano, że odmówiono mi zasiłku inwalidzkiego, ponieważ Keith Adams rozmawiał z dr. Loomisem 7 stycznia 2017 r., A dr Loomis wyjaśnił, że powtarzające się ograniczenia dotyczące ruchu nadal pozwalają mi pisać na klawiaturach i siedzieć i pisać na komputerze, i że te ograniczenia zostały przedstawione i zaakceptowane 8 stycznia 2017 roku. Teraz zadaj sobie pytanie. brzmi to tak samo, jak to, co pozostało na mojej poczcie głosowej, lub co mi powiedział agent Sedgwick. Nie, nie robi. Przyniosłem list odmowy do mojego gabinetu neurochirurgów, badania zostały zakończone, a żadne z zawartych w mojej liście odmownej, notatkach biurowych z 8 grudnia ani wiadomości pozostawionej na mojej poczcie głosowej nie były w żaden sposób faktyczne. Cały list, cały powód mojej odmowy niepełnosprawności znów został całkowicie sfabrykowany. Sedgwick CMS, zatrudniony przez ATT, ma do czynienia z niezliczonymi procesami sądowymi dotyczącymi dokładnie tego samego rodzaju oszustwa, które ta firma popełniła przeciwko mnie. Załączam linki do stron internetowych, które zawierają listę toczących się spraw sądowych, podobne historie pracowników i informacje dotyczące tej firmy i firm, które zatrudniają ich tylko dla tego rodzaju taktyk, aby nie musiały wypłacać świadczeń swoim pracownikom, od których nie zależą. , ale zarobiłem je. Chcę też, żebyś zobaczył, jak Unia CWA w Północnej Karolinie całkowicie zlekceważyła potrzeby należnego członka, w dobrej kondycji, i opuściła mnie, aby obronić się dla siebie bez reprezentacji przeciwko temu olbrzymowi. W tej chwili stoję w obliczu utraty mojej pozycji, ponieważ ta firma skłamała i powiedziała, że ​​nie zrobiłem tego, co powinienem zrobić i nie korespondowałem z nimi od 13 stycznia. Co jest całkowicie nieprawdziwe. Zlekceżyli także bezpośrednie polecenia mojego Neurochirurga i mojego Doktora Fizykoterapii, i zaprzeczyli mojej niepełnosprawności. Nie otrzymałem też wsparcia od mojego kierownictwa za pomocą dokumentacji lub wskazówek e-mailowych, z wyjątkiem sytuacji, gdy wysłałem e-mail z prośbą o pomoc, a następnie odpowiedź, która w najlepszym razie jest krótka i ogólna. Wysłałem ten list do pana Randalla Stevensona, dyrektora generalnego ATT Mobility, skontaktowałem się również z moim przedstawicielem stanowym Heath Shuler, Wydziałem Ubezpieczeń Północnej Karoliny, Departamentem Pracy Stanów Zjednoczonych, Lokalnym Prezydentem CWA, Prezesem Okręgu CWA i CWA Gabinet. Nie otrzymałem odpowiedzi od pana Stevensona, nie otrzymałem odpowiedzi od moich przedstawicieli lokalnych lub okręgowych CWA, biura krajowe CWA stwierdziły, że nie mogą mi pomóc, ponieważ nie mieli przedstawicieli ldquoMobilityrdquo w ich biurach krajowych i że jedyną rzeczą, którą mogłem zrobić, było przekazanie Napisz list do krajowego prezydenta CWA Larry'ego Cohena i wyślij go do niego. Powiedziano mi, że mój przedstawiciel stanowy, Wydział Ubezpieczeń Społecznych i Departament Pracy USA nie mogli mi pomóc, gdyby nie ochrona socjalna, musiałbym dostać prawnika i zabrać Sedgwick CMSATT do sądu. W moim mieście, w Asheville w Północnej Karolinie, jest jeden prawnik, który zajmie się tego rodzaju prawem, a ona pobiera 200 za godzinę, ponieważ według tuzina lub więcej lokalnych prawników, nie ma w tym pieniędzy. Przy odrobinie własnych badań uważam, że jest to warta historia. Wiem, że to jest dla mnie najważniejsze. Ostatnia pensja, jaką otrzymałem, miała miejsce 19 stycznia, za 125 lat po składkach Unii, ubezpieczeniach i podatkach. Poprosiłem o pomoc moją przełożoną, opiekującą się sprawami, Maritzą Diaz. Przesłałem jej moje medyczne informacje, list odmowy, rozbieżności i list od mojego chirurga, i oświadczyłem, że powinienem zostać przywrócony z powodu całkowitego wytworu ze strony jej podwładnego, i że nie powinienem składać apelacji i czekać jeszcze 45 dni, ponieważ mój przypadek pracownik rażąco kłamał. Nie tylko nie otrzymałem odpowiedzi, dowiedziałem się ostatnio, że nie jestem już pracownikiem ldquoactiverdquo. Co, mogę się dowiedzieć, oznacza, że ​​nie mam już pracy. Sedgwick CMS ma dużo biurokracji, aby przejść przez nich, zanim będzie można z nich korzystać. Szczerze mówiąc musiałem powiedzieć im 15 dni przed operacją, że mają otworzyć skrzynkę. Mogłem umrzeć w tym czasie. Ale musisz przestrzegać protokołów z tą firmą. Oni nie dbają o ciebie. jesteś dla nich tylko numerem SSN. Szczerze mówiąc nie wiem, co robić w tym momencie. Mam poważny ból. Miałem guz usunięty z wnętrza rdzenia kręgowego. Odetnęli guza, lekarze powiedzieli mi, żebym go wkrótce nie przerwał. 1) spowodowałoby to, że wkrótce zostałbym sparaliżowany przez naciskanie na nerwy. i spowoduje trwałe uszkodzenie nerwu. 2) Naciskał na największą arterię w ludzkim ciele. Gdyby to pękło lub spowodowało zakrzep krwi, byłbym martwy dosłownie w sekundach. Wszystko szło dobrze, aż Sedgwick CMS próbował zmusić mnie do powrotu do pracy 3 tygodnie po operacji. Dosłownie zajęło mi to trzy miesiące, aby nauczyć się chodzić ponownie bez użycia laski, która nie musi być mniej chodzącym. Siedziałam na wózku inwalidzkim prawie przez pierwszy miesiąc. Ta operacja naprawdę wzięła ze mnie dużo. Moi lekarze mocno walczyli o utrzymanie mnie w domu, abym mógł odwyk. To trwało tylko 2,5 miesiąca, a Sedgwick CMS zmusił moich lekarzy do rozkazów i powiedział, że może wrócić do pracy przy lekkim obowiązku. Więc byłem na lekkiej służbie przez 4 miesiące. Teraz 7,5 miesiąca po operacji i mam przewlekły ból pleców. Mogę zrobić o wiele więcej niż kilka miesięcy temu. Przeciąłem się do 1-2 tabletek przeciwbólowych dziennie, które byłyby wszystkim, czym potrzebowałbym, aby poradzić sobie z bólem. Mój przełożony nalegał, bym wrócił na lekki obowiązek, jeśli wziąłem jakiekolwiek leki przeciwbólowe. Sedgwick CMS zaprzeczył wszystkiemu, co napisał mój lekarz, że jestem na lekkim obowiązku. Jestem śmiertelnie przerażony, aby przyjmować leki przeciwbólowe na mój przewlekły ból, ponieważ nie chcę, aby przeszły test moczu i uznają mnie za winnego zażywania leków na receptę na ból pleców. Jestem pracownikiem zewnętrznym pracującym w zakładzie zewnętrznym. DOT jest dla nas surowe na temat polityki antynarkotykowej. A z tego powodu ATT używa tego jako sposobu na naciskanie ludzi za pomocą losowych testów moczu. Znam znanych pracowników dwa razy w tygodniu i trzy razy w ciągu trzech miesięcy tutaj. Inna rzecz ATT ma program numeracyjny, w którym jeśli nie robisz swoich numerów, które są bliskie niemożliwym do zrobienia, czasami jesteś zapisywany. Jeśli masz tak wiele zapisków, masz szansę na wyrzucenie z pracy albo sprawią, że twoje życie stanie się piekłem w pracy. W tej chwili jestem na pełnym etacie. Moi lekarze zrobili wszystko, co w ich mocy, aby przedłużyć mój lekki obowiązek. Rozmawiałem z przedstawicielami Unii i oni mówią, że moje jedyne możliwości to dwa miesiące bez zapłaty i jeśli nie będę już lepszy, będę musiał iść dwa lata bez wynagrodzenia. I jest wiele biurokracji, aby to ustawić. Śmieszne jest. związek nie robi z pomocą tej sytuacji. Pracowałem jako pracownik więcej niż większość pracowników, z którymi pracuję. Każdy ma jakichś prawników, którzy doradzą cokolwiek, aby poprowadził mnie we właściwym kierunku, proszę wskazać im w ten sposób. Nie mogę pracować w tym bólu. jego sposób jest zbyt wielki. Nie chcę rezygnować, ale szczerze mówiąc teraz czuję, że nie mam lepszej rozdzielczości. Ostatnie SFM, ostatnie zmiany, poprawki, aktualizacje na maj 2017 r. Ostatnie zwieńczenie SFM Ostatnie noty, poprawki, aktualizacje na maj 2017 r. Pobierz ostateczny dokument z pytaniami SFM, listopad 2018 r. a także Pobierz SFM Solutions na egzaminy z 2018 roku. Ostatnie zmiany, ostatnie zmiany, obowiązujące w maju 2017 r., Pobierz ostateczne notatki SFM dla CA w maju 2017 r. Egzaminy. Cześć przyjaciele, przekazujemy ostatnie, końcowe noty SFM, poprawki, na egzaminy z maja 2017 r. Pobierz CA Final Strategic and Financial Management Najnowsze poprawki, najnowsze notatki itp. Obowiązujące w maju 2017 egzaminy z jednego miejsca. Przewiń poniżej i Pobierz wszystkie zasoby do CA Final SFM Paper w plikach pdf. Teraz sprawdź więcej szczegółów na temat Final SFM 8220CA Ostatnie noty, poprawki, aktualizacje Maj 2017 8221 od końca CA Ostatnie SFM Ostatnie notatki, poprawki, aktualizacje Maj 2017 CA Final SFM Ostatnie notatki do maja 2017 Przewodnik po CA Final SFM RTP Maj 2017 CA Final SFM Dodatkowe materiały do ​​czytania na listopad 2018 CA Final SFM Wszystkie sugerowane odpowiedzi Kliknij tutaj, aby pobrać odpowiedzi do Wytycznych SFM z innych źródeł, Jeśli chcesz pobrać oficjalne odpowiedzi, odwiedź oficjalną stronę8230 ..

No comments:

Post a Comment