Saturday 16 December 2017

Forex excel trading journal template


Arkusz kalkulacyjny Forex Trading Forex oparty na Excelu. dla wszystkich inwestorów handlujących Forex Śledź swoją wydajność dla wszystkich 8220Currency Pairs 8221 plus (7) dodatkowych (dostosowywanych) kategorii śledzenia. Wyjątkowo wyświetlany układ i łatwy w użyciu 8211 nawet dla podstawowych użytkowników Excel. Śledź i analizuj widok PampL i PIPS 8220At-a-Glance8221 wszystkich statystyk wydajności. TJS Home Menu 8211 wszystkie arkusze są ładnie uporządkowane według kategorii. Zainwestuj w swoją działalność handlową na rynku Forex Zacznij śledzić swoje transakcje dzisiaj Kompletny pakiet, jednorazowa opłata, jedna niska cena Bezpłatna nieograniczona pomoc techniczna Kup TJS Elite GT Forex 8211 99Needed, szablon dziennika handlowego Excel. pls Mój dziennik jest podobny do twojego, ale gdzie nagrywasz zrzut ekranu - mam komentarz wideo w. Oszczędzam czas, nie musząc podawać przyczyny, sentymentów itp. Właśnie nagrywam komentarz. Nie zapisuję wyjścia - choć zastanawiałem się nad tym i włączam do dziennika. Możesz również chcieć włączyć coś podobnego do tego, co rozwinął Que. forexfactoryshowthre. lcpost1498429 w swoim dzienniku. Zrobię podobne, ale pracuję nad włączeniem wersji Ques, ponieważ jest lepsza od mojej wersji. W handlu nie ma bzdur. Albo zarabiasz pieniądze, albo nie. Dołączył w listopadzie 2009 Status: Członek 13 Postów dziękuje za posty, jest to świetna pomoc Dołączył do listopada 2017 Status: Junior Member 2 Posts Jest to dokładny temat, którego szukałem Sprawdziłem oba twoje czasopisma handlowe, co jest całkiem proste. Chciałbym, aby móc dostosować, jakie strategie używałem i zwyciężać wskaźniki itp. Czy ktoś wie, czy istnieje jeden pływający wokół tam Dołączył listopad 2017 Status: Członek 1,160 Posty Google to, jest sporo, które są dobre. Członkowie muszą mieć co najmniej 0 kuponów do opublikowania w tym wątku. 2 handlowców oglądających teraz Forex Factoryreg jest zarejestrowanym znakiem handlowym. Best Trading Journal Template Dołączył do lip 2017 Status: Członek 316 Postów Szukałem kiedyś internetowego dziennika handlowego, ale nie mogłem znaleźć czegoś, co by mi pasowało. Zamiast tego stworzyłem swój własny dziennik w programie Excel. To była najlepsza rzecz, jaką kiedykolwiek zrobiłem, aby poprawić mój handel. Od samego początku opracowałem cały system transakcyjny oparty wyłącznie na tym dzienniku, a także używam programu Excel do badań i opracowywania nowych pomysłów. Moja rada nie przeszkadza w znalezieniu szablonu, ponieważ i tak prawdopodobnie nie będzie pasował do twojego handlu. Zbuduj sobie coś od zera. Oto niektóre z rzeczy, które mam w swoim dzienniku: 1) Plan handlu Dlaczego prowadzę handel Co chcę osiągnąć Jak mam osiągnąć te przypomnienia o handlu i handlu Trading Mój system wypisuje krok po kroku 2) Arkusz roboczy To to gdzie chrupnę liczby według mojego systemu 3) Wykresy Opracowałem garść graficznych wskaźników opartych na moim systemie 4) Trade Journal Tutaj zapisuję informacje o każdym handlu, w tym - Saldo Konta Waluta Para BuySell Cena kupiona lub sprzedana w Pip Koszt Rozmiar Wielkość Zysk Zysk w pipsach, dolarach i na koncie Stop loss w pipsach, dolarach i kontach Ryzyko w stosunku do nagród Wynik każdego handlu, np. Take Profit, lub Stop Loss hit Drawdown. plus kilka innych rzeczy opartych na moim systemie 5) Wyniki Tutaj nagrywam moje tygodniowe wyniki, w tym: - Liczba transakcji. Liczba zwycięstw. Tygodniowa stopa wygranych. Tygodniowy zysk Tygodniowy zysk. Plus wszystkie średnie do tej pory. Wszystkie moje wyniki są nanoszone na wykresy, dzięki czemu mogę wizualnie zobaczyć, gdzie jest mój handel. Szukałem kiedyś internetowego dziennika handlowego, ale nie mogłem znaleźć czegoś, co by mi pasowało. Zamiast tego stworzyłem swój własny dziennik w programie Excel. To była najlepsza rzecz, jaką kiedykolwiek zrobiłem, aby poprawić mój handel. Od samego początku opracowałem cały system transakcyjny oparty wyłącznie na tym dzienniku, a także używam programu Excel do badań i opracowywania nowych pomysłów. Moja rada nie przeszkadza w znalezieniu szablonu, ponieważ i tak prawdopodobnie nie będzie pasował do twojego handlu. Zbuduj sobie coś od zera. Oto niektóre z rzeczy, które mam w swoim dzienniku: 1) Plan handlu. Dobra informacja Zondervan, weźmiemy to pod uwagę, nie zamierzam cię oszukiwać, ale przez przypadek masz jakieś obrazy. nie tylko dla mnie, ale dla innych początkujących handlowców, jeśli przyjdą i spojrzą na ten wątek. Jeśli nie, to wszystko dobrze, że informacje, które nam przekazałeś w swoim dzienniku handlowym, są wystarczająco dobre. Dziękuję bardzo za dzielenie się. Oto niektóre z rzeczy, które mam w swoim dzienniku: 1) Plan handlu Dlaczego prowadzę handel Co chcę osiągnąć Jak mam osiągnąć te przypomnienia o handlu i handlu Trading Mój system wypisuje krok po kroku 2) Arkusz roboczy To to gdzie chrupnę liczby według mojego systemu 3) Wykresy Opracowałem garść graficznych wskaźników opartych na moim systemie 4) Trade Journal Tutaj zapisuję informacje o każdym handlu, w tym - Saldo Konta Waluta Para BuySell Cena kupiona lub sprzedana w Pip Koszt Rozmiar partii Take. Nadal szukam rozwiązania poza programem Excel. Moje narzędzie transakcyjne jest zbudowane z programu Excel, ale chcę przechwytywać głównie wykresy i komentarze. Precyzyjne dane wejściowe nie są dla mnie w tej chwili ważne, ale logika za wejściem Wyjście i błędy są tym, co szukam dla Great point arjfca, zgadzam się z tobą z obrazkami i komentarzami, które moim zdaniem są potrzebne tak czy inaczej, na przyszłość informacje o tym, jak rynek zareagował na wydarzenie typu quotquot. Jak również sygnały lub co masz. Sądzę jednak, że dzięki prowadzeniu dziennika i śledzeniu zwycięstw i porażek daje się całkiem niezły widok na to, że zachowujesz się odpowiedzialny za cele, które chcesz osiągnąć. Nie zrozum mnie. Wiem, że czasami w handlu może być nielogiczne mieć cele, ponieważ rynek może zrobić wszystko, czego chce. Ale w tym. Bardzo logiczne i systematyczne podejście Gratulujemy szczęśliwego Nowego Roku. Jeśli nie do końca Martin, To jest stworzone wokół mojej własnej i specjalnej potrzeby, tak trudnej do zainstalowania w innym systemie Potrzebujesz specjalnej płatnej biblioteki DLL do wysyłania danych do Interactive Broker Nedd Global Variable dll do przechwytywania i kopiowania danych pomiędzy Multicharts i Exceliem Potrzebujesz ustawić określone katalog Tak wiele do zrobienia dla programisty newbie jak ja. Lubię to, co już. Na pewno może to być zgrabne dla innych, ale wtedy trzeba by je dostosować. Zanim się nad tym zastanowię, muszę skoncentrować się na prawdziwym biznesie. handlowy. O handlu: zdecydowałem się ostatnio pracować tylko z. Słyszę cię, kolego, tak czy owak, to było naprawdę fenomenalne, i to nie wygląda na to, że newbie koduje dla mnie haha. Założę się, że wszyscy powinniśmy skupić się na prawdziwym handlu biznesowym. Z dobrym planem handlowym przed nami powinniśmy być w porządku. Czy ktoś zna jakieś dobre szablony dziennika handlowego lub szablony planów biznesowych, z których korzystałeś wcześniej lub używa ich do wprowadzania transakcji i śledzenia transakcji? Hej, co słychać, chłopaki, zgadnijcie co. Szukałem w Internecie i znalazłem kogoś, kto ma szablon wykresu, który pokazuje, jak wykładniczo rozwijać konto. Oto zdjęcie, a także link do nich, być może będziesz musiał się zarejestrować, co jest do bani, ale informacje są bardzo cenne w mojej opinii. Zobaczę, czy sam mogę opublikować arkusz programu Excel. Ok, nieważne, że nie mogłem, ale możesz pobrać swoje za darmo tutaj forexsuccessfultradersfree-business-plan (forexsuccessfultradersrefpmartinh121ampwbiz-plan-opp) Załączony obraz (kliknij, aby powiększyć) Hej, co znowu chłopaki, zgadnij co. Szukałem w Internecie i znalazłem kogoś, kto ma szablon wykresu, który pokazuje, jak wykładniczo rozwijać konto. Oto zdjęcie, a także link do nich, być może będziesz musiał się zarejestrować, co jest do bani, ale informacje są bardzo cenne w mojej opinii. Zobaczę, czy sam mogę opublikować arkusz programu Excel. Ok, nieważne, że nie mogłem, ale możesz pobrać swoje za darmo tutaj forexsuccessfultradersfree-business-plan (forexsuccessfultradersrefpmartinh121ampwbiz-plan-opp). Daj mi znać, co myślisz, albo, jeśli znajdziesz lepszy

No comments:

Post a Comment